میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

شنبه

نماینده مردم مرند جلفا چه میکند ؟

نماینده مرند جلفا چه میکند .

روز جمعه بصورت تصادفی از یک بلند گوی بیگانه که دشمنی آن با انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست ، شنیدم که از قول نماینده مردم مرند – جلفا اعلام کرد گویا عده ای از نمایندگان برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و وزیرآموزش و پرورش در صحن مجلس امضاء جمع می کنند که تعداد امضاء کنندگان طرح استیضاح نیز برای ارایه به هیئت رئیسه مجلس به حد کفایت رسیده و در حال افزایش است ......
اصل مسئله و مطلب در ظاهر هیچگونه ایراد و اشکالی ندارد ، ولی چرا نماینده ما آقای سیروس سازدار ؟!!!1... . همچنین با توجه به مدت کمی که از عمر دولت آقای احمدی نژاد باقی مانده است ( و آنهم با توجه به جریانات پیچیده جهانی و داخلی امروز ) ؟!!!!.. با در نظر گرفتن جوانب امر بنظر میرسد این کار بوی سیاسی کاری می دهد و سنگ اندازی و کند کردن پیشرفت کارهای دولت در برنامه کاری بعضی از نمایندگان دارد ، و واقعآ به بخاطر انجام ندادن کارهایی که بر شمرده اند نمیباشد ، چون اجرای کارهای مورد نظر نمایندگان محترم احتیاج به قانون دارد که باید آنرا مجلس محترم تصویب و دولت را ملزم به اجرای آن نماید .
کاری به نمایندگان دیگر ندارم روی سخنم با کسی است که تمام و کمال برای پیروزیش در انتخابات علاقهمند بودیم و هستیم
برادر عزیز ، نظر شخصی من این است و از شما انتظار دارم از رئیس جمهوری که شاید به اندازه تمام روسای دولت های قبلی کار انجام داده است حمایت بکنید و سنگ اندازی و سرگرم کردن دولت به کارهای جانبی را به دیگران واگذلر نمایید که این امر، حیف و میل بودجه و اتلاف وقت نمایندگان مردم میباشد . بنظر من که در انتخابات قاطعانه از شما حمایت کرده ام ( البته نه بخاطر حمایت اصلاح طلبان از شما بلکه بخاطر مسایل و مشکلات شهرستان . حتی در آن زمان سایتی نیز که روزانه ششصد ، هفتصد بازدید کننده داشت راه اندازی کردیم و هنوز نیز فعال است و با درج کارهای و سخنرانی های شما ، مطالب متنوعی را نیز در این رابطه درج میکنیم .)
برای مشاهده و مطالعه کلیک فرمایید .
جناب آقای سیروس سازدار عزیز :
شما باید اولویت کاری خودتان را رفع مشکلات منطقه و مردم ایران میباشد فراموش نکنید ، دست به کارهای دشمن شاد کن نزنید . در این مدت کوتاه باقی مانده از عمر دولت به طرح ها و پروژه های نیمه تمام و معطل مانده فکر بکنید ، پمپاژ آب به دشت گلفرج ، راه قره بلاغ ، پمپاژ آب به هادیشهر ، حل مسایل منطقه آزاد و تعریض راه خدآفرین به جلفا و نماینده مستقل برای شهرستان جلفا و ...... و طرح های برزگ و کوچک دیگر که همت شما را می طلبد . البته نیازمندیهای شهرستان مرند نیز مسئولیت شما را صد چندان میکند ، و شما مسئولیت نمایندگی دو شهرستان را بدوش دارید و امیدوارم مارا در پیش مردم فداکار مرند سربلند فرمایید .
خودتان می دانید که استیضاح این دولت بغیر از اتلاف وقت مجلس و بودجه کاری از پیش نمی برد . چهار سال زمان اندکی است ، روزهای گذشته را ارزیابی بکنید ، مشکلات منطقه و ایران فراوان است و زمان اندک ، پس همیشه در فکر اصلاح امور باشید و کارهایی را که در این مدت پیگیری نموده اید حداقل به پشت شیشه دفتر مردمی خودتان در هادیشهر (که همیشه بسته است. ) و دفتر مرند الصاق فرمایید .
ما شما را مسلمان و مرد عمل میدانیم و باور داریم که شما میتوانید . یاحق

هیچ نظری موجود نیست: