میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

سه‌شنبه

عکس دیدنی از ماشین و خانه احمدی نژاد

خودروی حاضر در مزایده بین‌المللی همان "پژو 504 مدل 1977 سفید رنگ" است که احمدی‌نژاد در سال ابتدایی ریاست جمهوری خود به عنوان یکی از اموال خود معرفی کرده بود.

به گزارش شبكه ايران ، رئیس جمهور 5 سال پیش و در ابتدای حضور خود در جایگاه ریاست جمهوری، در راستای اجرای اصل 142 قانون اساسی، فهرست اموال و دارایی‌های خود را به رییس قوه‌ قضاییه اعلام کرد.
فهرست اموال رییس‌جمهور را که در آن زمان منتشر شد، به شرح زیر بود:

1- یک باب منزل مسکونی به مساحت 175 متر، با 127 متر مربع زیربنا، 40 سال سابقه ساخت در منطقه‌ نارمک تهران
2- حساب جاری بانک ملت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران برای دریافت حقوق از دانشگاه
3- حساب جاری بانک ملی شعبه‌ وزارت کشور مربوط به دوره‌ استانداری اردبیل که در حال حاضر موجودی ندارد
4- یک دستگاه اتومبیل پژو 504 مدل 1977 سفید رنگ
5- دو خط تلفن ثابت شهری

دارایی احمدی‌نژاد چقدر تغییر کرده است؟
صبح امروز، وزیر رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد که "رئیس‌جمهور برای کمک به ساخت مسکن مهر، روز گذشته خودروی خود را در یک اقدام خیرخواهانه برای فروش واگذار کرده است."
به گفته‌ محصولی، اکنون این خودرو در مزایده بین‌المللی قرار گرفته و مبلغ آن به زودی اعلام می‌شود.
پیگیری‌ها مشخص کرد که خودروی فوق، همان "پژو 504 مدل 1977 سفید رنگ" است که احمدی‌نژاد در سال ابتدایی ریاست جمهوری خود به عنوان یکی از اموال خود معرفی کرده بود و در واقع طی این 5 سال که از حضور وی در جایگاه عالیترین مقام اجرایی کشور گذشته، تغییری در خودروی سواری وی ایجاد نشده است.



این مساله از آنجایی دارای اهمیت است که در سال 84، رسانه‌های وابسته به طیف اصلاحات اعلام کردند که "مهم نیست احمدی‌نژاد اکنون چقدر دارایی دارد؛ مهم این است که پس از پایان دوران ریاست جمهوری هم این دارایی تغییری نکند."

هیچ نظری موجود نیست: