میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

چهارشنبه

تذکرات نمایندگان مجلس به مسئولان کشور

علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه تذکرات نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.به گزارش روز یکشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" این تذکرات به این شرح است:
- تذکر حسینی صدر نماینده خوی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در جذب آموزشیاران نهضت سواد آموزی با سابقه بیش از 60 ماه.- تذکر یحیی زاده فیروز آباد نماینده تفت و میبد و اولیا نماینده یزد و صدوق به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال 86 بصورت نقدی .
- تذکرات سلیمی نماینده محلات و دلیجان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته و به وزیر بازرگانی در خصوص لزوم نظارت کافی بر قیمتها و رفع نگرانی مردم .
- تذکرات زنجانی نماینده نقده و اشنویه به وزیر بازرگانی در خصوص لزوم خرید شکر تولید داخلی موجود در انبارهای کارخانجات و پرداخت مبلغ آن و به وزیر رفاه و تامین اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت بهای چغندرخریداری شده از چغندرکاران شهرستان های نقده و اشنویه با توجه به گذشت 2 سال .
- تذکر مطورزاده نماینده خرمشهر به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص تسریع در نصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولی عصر(عج) و تامین پزشکان مورد نیاز بخصوص در اورژانس بیمارستان .
- تذکرات احمدی بیغش نماینده شازند به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص پیگیری درمان مجروحان حادثه شهرک صنعتی شازند؛ به وزیر نفت در خصوص لزوم جذب نیروهای بومی برای صنایع نفتی پتروشیمی و پالایشگاه موجود در منطقه شازند؛ به وزیر صنایع و معادن در خصوص لزوم رسیدگی به علت حادثه شهرک صنعتی بازنه شازند و به رئیس جمهور در خصوص دستور پیگیری رفع گرانیهای اخیر بخصوص در مورد مواد غذائی و کاهش گرفتاریهای مردم بخصوص روستائیان .
- تذکرات میرتاج الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به وزیر صنایع و معادن در خصوص لزوم اجرای دستور رییس جمهور در خصوص تامین بودجه تیم ماشین سازی تبریز از قانون یکدرصد سهم ورزش از سود کارخانجات و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص لزوم بیمه نمودن معلمان حق التدریسی و رفع مشکلات عدیده آنان بخصوص حقوق تابستانی آنان .
- تذکرات مرعشی نماینده رودبار به وزیر راه و ترابری در خصوص تعیین تکلیف وضعیت 11 کیلومتر باقی مانده از آزاد راه قزوین به رشت و به وزیر نیرو در خصوص تخصیص اعتبار ویژه برای خرید زمینهای پشت سد شهربیجار رودبار .
- تذکر مسعودی ریحان نماینده اهر و هریس به وزیر نیرو در خصوص رسیدگی به قطعی برق شهرستانهای اهر و هریس .- تذکر دوگانی آغچغلو نماینده فسا به وزیر نیرو در خصوص چاره اندیشی برای جبران خسارات ناشی از خاموشی ها ، تغییر نوسانات و افت شدید ولتاژ برق در استان فارس بخصوص شهرستان فسا .
- تذکر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب و تجری نماینده قصرشیرین،سرپل به وزیر نیرو در خصوص پیگیری رفع خاموشی های مکرر در استان کرمانشاه و لزوم قطع صادرات و فروش برق به کشورهای خارجی در شرایط کنونی .
- تذکرات حیدری نماینده سقز و بانه، حسینی نماینده قروه، کرمی و شعبانی نمایندگان سنندج و دیواندره، محمدی نماینده مریوان و سروآباد و مرادنیا نماینده بیجار به وزیر نیرو در خصوص رسیدگی به علت قطعی های مکرر و چند ساعته برق در استان کردستان؛ به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تعیین تکلیف وضعیت بیمه کارگزاران مخابرات روستایی و به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی به علت عدم احتساب استان کردستان در فهرست استانهای متضرر شده بر اثر خشکسالی .
- تذکر زمانی نماینده کنگاور و صحنه، فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب و شعبانی نماینده سنندج و دیواندره به رئیس جمهور در خصوص دستور پیگیری علل عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری با توجه به انتظارات ایجاد شده درجمع کارمندان دولت .
- تذکر نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تضمین خرید شیر دامداران شهرستان ورامین و متناسب نمودن قیمت خرید شیر و علوفه دام و لزوم پرداخت خسارت وارده بر اثر تگرگ سال 86 کشاورزان شهرستان ورامین.
- تذکر فروزش نماینده زاهدان به وزیر امور خارجه در خصوص رسیدگی به وضعیت اتباع ایرانی دستگیرشده در آبهای عمان توسط کشورهای عمان و یمن .
- تذکر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب به وزیر نفت در خصوص پیگیری علل تاخیر در اجرای طرح های گازشهری و روستایی اسلام آباد غرب و دالاهو .
- تذکر خباز نماینده کاشمر و بردسکن به وزیر نفت در خصوص رسیدگی به افزایش بیش از حد بهای قبوض گاز با توجه به 2 ماه قطعی آن در منطقه .
- تذکر شهرزاد نماینده اصفهان به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی به بلاتکلیفی نظام بانکی در اعطای تسهیلات اشتغال زا بعلت ناهماهنگی وزاری عضو مجمع عمومی بانک ها با بانک مرکزی .
- تذکر فرهنگی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر به رئیس جمهور در خصوص دستور رسیدگی به اوضاع آموزش و پرورش و تجدید نظر در بخشنامه های اخیر که باعث عدم پرداخت حقوق کارکنان ، بلاتکلیفی تعدادی از آنان و ایجاد مشکل برای بازنشستگان گردیده و دستور بازنگری در فهرست استانهای پرخطر خسارت دیده از خشکسالی و لحاظ نمودن استان آذربایجانشرقی درآن که از قطبهای مهم کشاورزی بوده و خسارتهای سنگینی متحمل شده است .
- تذکرات علیخانی نماینده قزوین، آبیک و البرز به رئیس جمهور در خصوص دستور لحاظ نمودن استان قزوین در ردیف استانهای بحران زده بر اثر بروز پدیده خشکسالی و پایدار نمودن اعتبارات مورد نیاز بخش کشاورزی استان؛ به وزیر نیرو در خصوص لزوم برق رسانی به روستای ساربانک بخش کوهین استان قزوین و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تخصیص اعتبار و تکمیل طرح های نیمه کاره انتقال آب کشاورزی روستاهای علی آباد ، اویرک و کتکان بخش رودبارشهرستان استان قزوین، رسیدگی عاجل به تصرف اراضی کشاورزی روستای محمودیان بخش بشاریات شهرستان آبیک استان قزوین توسط اداره امور اراضی قزوین و رسیدگی به وضعیت مدیریت منابع طبیعی شهرستان آبیک .
- تذکر میرتاج الدینی، فرهنگی و اکبرنژاد نمایندگان تبریز، اسکو و آذرشهر، قربانی نماینده قائنات، هدایت خواه نماینده بویراحمد و دنا، اکرمی و غفوری فرد نمایندگان تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر، آرین منش نماینده مشهد و کلات، مسعودی ریحان نماینده اهر و هریس، سبحانی نیا نماینده نیشابور، محبی نیا نماینده میاندوآب و شاهین دژ، آشتیانی عراقی نماینده قم و دهقان نماینده دورود و ازنا به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم بکارگیری ظرفیت های دیپلماسی آن وزارت برای بازگردان سفیر سابق ایران در اردن که به بهانه واهی در انگلیس تحت الحفظ نگهداری شده و اخطار به انگلیس در صورت تحویل ایشان به آمریکا به قطع روابط و اخراج سفیر آن کشور .

هیچ نظری موجود نیست: