میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

جمعه

سیروس سازدار نماینده مرند جلفاو اعتراض به لاریجانی بعلت عدم اعلام وصول طرح استیضاح وزیر کشاورزی

منبع : عصر ایران
سيروس سازدار نماينده مرند و جلفا پيش از پايان جلسه علني امروز مجلس در تذكري آئين نامه‌اي با اشاره به اعلام وصول نشدن طرح وزير جهاد كشاورزي گفت: در جلسه 8 آبان ماه، رئيس جلسه آقاي ابوترابي فرد اعلام كرد كه من در اين جلسه استيضاح وزير جهاد كشاورزي را دريافت شده تلقي مي‌كنم و جلسه بعد اين طرح اعلام وصول خواهد شد.
سازدار با تاكيد بر اينكه بنده در انجام وظيفه نمايندگي تحت هيچ شرايطي خسته نخواهم شد، خطاب به رئيس مجلس گفت: تكليف ما را روشن كنيد، وقتي مطرح مي‌كنند طرح به استيضاح رسيده، پس استيضاح انجام شود.
وي افزود: ما اصل تعامل را قبول داريم اما تعامل يك طرفه نيست، فعلا تعامل را يك طرفه كرده‌اند.
نماينده مرند و جلفا با اشاره به بركناري 8 وزير توسط دولت و يك وزير توسط مجلس تصريح كرد: آقاي رئيس جمهور نمي‌دانست كه نبايد اين موضوع را رعايت كند كه تعداد به حد نصاب نرسد. اين حق ما است كه استيضاح را مطرح كنيم.
وي خطاب به لاريجاني گفت: از روزي كه شما اين موضوع را به دست انداز انداختيد، معاون پارلماني وزارت جهاد كشاورزي جناب فلسفی به ما پز مي‌دهند، امروز آنها در حاشيه امن قرار گرفته‌اند و ما نمي‌دانيم جواب مردم را چه دهيم.
لاريجاني خطاب به سازدار گفت: شما و دوستانتان كه از صبح كه به جايگاه هيئت رئيسه تشريف آورديد، بنده توضيح دادم كه هيچ چيز پنهاني وجود ندارد.
وي افزود: من عرض كردم تا آنجا كه ممكن است مجلس راه تعامل را طي مي‌كند لذا از شما و دوستان ديگر خواهش كردم اجازه دهيد با وزير جهاد كشاورزي صحبت كنيم كه اگر اين ايراداتي كه شما مي‌فرماييد قابل حل باشد ديگر وقت دولت و مجلس با استيضاح گرفته نشود.
لاريجاني با تاكيد بر اينكه استيضاح حق نمايندگان است و اين حق براي نمايندگان محفوظ است، اظهار داشت: در اين فاصله جلسه اي با وزير كشاورزي و معاونين ايشان داشتيم من به ايشان گفتم استيضاح جدي است شما جلسه اي بگذاريد و با آقايان صحبت كنيد كه تا آنجايي كه ممكن است مسئله حل شود
رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: اين جلسه هنوز تشكيل نشده است. من امروز گفتم اگر مي‌شود اين جلسه را شنبه تشكيل دهند و اگر به هر دليل متقاعد نشديد، طرح استيضاح روز يكشنبه اعلام وصول مي‌كنيم. بنابراين فاصله تا اعلام وصول چند روز است.
وي افزود: در مورد وزير آموزش و پرورش هم همين موضوع مطرح است.
وي افزود روز شنبه جلسه بگذاريد و اگر مسائل قابل حل باشد، بهتر است اما اگر متقاعد نشديد اين استيضاح حق شما و ما يكشنبه در خدمت شما هستيم. وي در پايان تاكيد كرد: شما مدرس وار كار خود را دنبال كنيد.

تذکر آقای سازدار در مجلس (دیلم نیوز)
تذكر سازدار نماينده مرند و جلفا به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي در خصوص اعلام علت حذف اورژانس بين راهي مرند و جلفا و ضعف نظارت بر خدمات بيمارستان‌‏هاي استان آذربايجانشرقي.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

از اقای مهندس سازدار تشکر میکنم که مردم را در جریان میگذارند و همیشه دنبال حق هستند و دروغگو را تا در خونش دنبال میکنه متشکرم

ناشناس گفت...

با سلام از جناب آقاي سازدار تشكر مي كنم من خودم ليسانس كشاورزي دارم 6 سال فارغالتحصيل شدم جناب آقاي وزير هيچ به فكر ما نيستند من خودم در رشته مرغداري هم فعاليت كردم ولي نابساماني بازار مرغ و طرح ساماندهي ما را ورشكسته كرده و الان حاضريم بريم پيش بنا كارگري كنيم خواهش من از آقاي سازدار اين است كه در مجلس در مورد فارغ التحصيلان كشاورزي و مرغداران هم از آقي وزير يه كم سوال كنه تكليف چيست با تشكر