میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

دوشنبه

داستان زندگی شگفت انگیز اولین مردی که حامله است

توماس بتی مردی که با اعلام خبر بارداریش دنیا را شگفت زده کرد. توماس بتی در مقابل دوربین های تلویزیونی شکم باردار خودش را نشان داد

توماس بی تای قبلا یک زن بود ولی نام او تریسی لانگودینی بود اما او تصمیم گرفت که تغییر جنسیت بدهد .پس از تغییر جنسیت با همسر فعلی خود نانسی ازدواج کرد ولی اکنون بدلیل ناتوانی همسرش برای باردار شدن ,زحمت حاملگی را پذیرفته و….




توماس زمانيكه در سن 20 سالگي با نام تريسي لانگوديني و بعنوان يك زن در ايالت اوريگان امريكا زندگي ميكرد, تصميم به تغيير جنسيت گرفت .او به كمك تيغ جراحان كليه قسمتهاي بيروني زنانگي اش را جراحي كرده و آلت مردانگي را به او پيوند زدند.اما در زمان جراحي او از پزشكان خواست اجزاي دروني زنانگي اش مثل رحم را از بدن او خارج نكنند.مدتي بعد او به آقاي توماس تبديل شد .آقاي توماس كه اكنون 34 ساله هستند, ده سال پيش با نانسي همسر فعلي 45 ساله اش ازدواج نمود. پس از مدتي كه تصميم به بچه دار شدن گرفتند متوجه شدند كه همسرش قادر به بچه دار شدن نيست.پس از مدتي آنها تصميم گرفتند كه نطفه را در رحم آقاي توماس بگذارند. اين عمل نيز با موفقيت برگزار شد و آقاي توماس اكنون 8 ماهه حامله هستند.او گفته است كه اگر همسرش قادر بود كه باردار شود او به هيج وجه به اين كار تن نميداد . ولي از آنجا كه آنها مايل به بچه دار شدن بودند و تنها انتخاب آنان به توصيه پزشكان رحم اجاره اي بود او به اين فكر افتاد هيچ كس ديگر بهتر از خودش نميتواند مواظب جنين باشد و به موضوع اهميت دهد. او ميگويد كه حتي برادرش هم اين موضوع را نتوانست درك كند و از من دوري كرد و گفته است كه خدا ميداند چه هيولايي متولد خواهد شد.او و همسرش نانسي كه يك شركت چاپ در شهر “بند” زندگي كاملا معمولي داشتند تا اينكه مورد بچه پيش آمد و همه چيز را تحت تاثير قرارداد.توماس ادامه ميدهد كه بعضي از خانواده و بستگان همسرم حتي نميدانستند كه من در ابتدا زن بوده و تغيير جنسيت داده ام و در نتيجه موضوع براي همه گيج كننده و غير قابل قبول بود . توماس ميگويد كه مطمئن است كه او پدر و نانس مادر خوبي براي دخترشان خواهند بود. وقتي از او سئوال شد كه چه احساسي دارد او پاسخ داد باورنكردني است! او همچنين گفته است كه بسياري از پزشكان امريكايي بدليل اعتقادات مذهبي حاضر به ديدن ما نميشدند و حتي مرا بعنوان مرد نميشناختند وبسيار لحظات سختي بود. توماس مضافا گفت كه گرچه باور موضوع براي ديگران مشكل است ولي واقعيت ماجرا اين است كه جنيني در درون من روز به روز رشد ميكند و بزودي هم متولد خواهد شد.ما نميخواهيم كه كسي ما رادوست بدارد فقط مايليم كه ديگران با اين موضوع كنار آمده و مارا بحال خود بگذارند. چندي پيش او در مقاله اي در يكي از مجلات متعلق به گي ها مطلبي در مورد سرگذشت و چگونگي عكس العمل و برخورد ديگران با اين موضوع را نوشت. او اكنون منتظر تولد دخترش تا 4 هفته ديگر ميباشد. او همچنين گفت حاملگي من چيزي از مردانه گي من كم نميكند.

عکسی از دوران زن بودن توماس که یک ملکه بود ! :



او پذیرفت که هیچکسی نمی تواند درک کند چرا او همسر 45 ساله اش خواستند بچه دار شوند

توماس بتی گفت وقتی بچه اش به اندازه کافی بزرگ شود همه حقایق را به او خواهد گفت چقدر والدینش عاشق هم بودند و چقدر نیز عاشقانه او را دوست خواهند داشت
توماس بتی متولد هاوائی است او تصمیم گرفت به روش تلقیح مصنوعی حامله شود 5 سال پس از اینکه همسرش بدلیل بیماری رحم اش را خارج کرد ، او گفت اگر نانسی می توانست حامله شود او هرگز حامله نمیشد

بتی گفت از واکنش مردم پس از تولد بچه خیلی می ترسد

من می خوام اینکارو آسان کنم برای زوج های شبیه ما ، اما من می ترسم از واکنش مردم نسبت به زندگی ما ، من نمی خوام زندگی که دارم رو از دست بدم ، من می دونم این چیز خیلی سختی برای بسیاری از مردم است که درک کنند .
اما فقط برای ما این یعنی اینکه ما زن و شوهری هستیم که یه بچه خواهند داشت


وی در پاسخ به سئوالی با عنوان اینکه “چرا از زنتان بچه نمی خواهید و خودتان می خواهید بچه دار بشوید؟” گفت “همسرم دو بچه دارد و من هرچقدر هم که مرد باشم باز هم زایمان را دوست دارم و از زمانی که خودم را شناختم اینگونه هستم!”

وی درحالی که به شکمش دست می زند در مورد دختر آینده اش می گوید: “او پرنسس کوچولوی بابایش است!”
و سرانجام : وضعیت بسیار طبیعی است و جنین نیز سالم سالم است. مسأله ای وجود ندارد و بچه بدنیا آمد.


هیچ نظری موجود نیست: