میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

چهارشنبه

تماشای آنلاین بازیهای فوتبال جام جهانی

 فوتبال با نزدیک شدن به آغاز بازهای جام جهانی 2010 افریقای جنوبی داغتر میشود. هرچند که توئیتها و ویدیوهای پراکنده به ارائه اخبار بازیها میپردازند اما اگر بخواهید بازیها را آنلاین نگاه کنید تکلیف چیست. اگر به تلویزیون یا کانالی که بازیها را پخش میکنند دسترسی ندارید و در شمال امریکا زندگی میکنید از طریق این سه امکان میتوانید بازیها تماشا کنید.

به گزارش خبرنامه کامپیوتر و وب www.PcWebPaper.com علاوه بر تلویزیون، چند امکان برای دنبال کردن بازیهای فوتبال پیش رویتان وجود دارد که عبارتند از:

1. ارسال زنده آنلاین
تلویزیون ندارید؟ سایت ESPN3.com  تعداد 10 بازی از 64 بازی را بصورت زنده برایتان پخش میکند. با  ESPNradio و ESPN Mobile  میتوانید بقیه بازیها را دنبال کنید. هرچند که دیدن مسابقات در این سایت مجانی است اما نیاز به ثبت نام و ورود با سرویس دهنده اینترنتی شما دارد. علت آنست که سرویس دهنده اینترنتی شما باید قبلا هزینه را پرداخت کرده باشد. در این سایت میتوانید مسابقات را بسته به زمان بازی در اوقات دیگر هم تماشا کنید.


2. فایل بازیها
بعضی از سایتها فایل ویدیویی بازیها را بعد از انجام در اختیار شما قرار میدهند.
فیفا - سایت فیفا هم بازیها را بصورت فیلهای ویدوییی برای تماشا روی سایت میگذارد.




هیچ نظری موجود نیست: