میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

پنجشنبه

نادر طالب زاده؛ باید ها

آنها راحت با رییس جمهور ما مصاحبه می‌کنند، ولی ما حتی با آدم رده هفتم وزارت خارجه امریکا نمی توانیم مصاحبه کنیم. چطور است که "چارلی رز" از پی.بی.اس در مدت 5 سال 5 بار با احمدی نژاد مصاحبه می‌کند و حتی رییس جمهور با او آنقدر خودمانی می شود که می گوید: "چارلی ما که با هم رفیقیم، سؤال‌های احمقانه نپرس." ولی آیا یک خبرنگار ایرانی می‌تواند با اوباما مصاحبه کند و با او شوخی کند!؟
نادر طالب‌زاده کارشناس رسانه، فعال فرهنگی و مستندساز در گفت و گوی اختصاصی با جهان درباره کوتاهی در رصد اقدامات مشکوک دشمنان ایران انتقاد کرد. لازم به ذکر است که در این گفتگوی منتشر شده عنوان شده بود که آقای طالب زاده از رئیس جمهور به خاطر مصاحبه با شبکه های آمریکایی انتقاد کرده اند که ضمن پوزش از آقای طالب زاده، عنوان می شود که ایشان از تسهیل شرایط مصاحبه رئیس جمهور با شبکه های آمریکایی انتقاد کرده اند.
متن گفتگو آقای طالب زاده به شرح ذیل است:
طالب‌زاده در این گفت و گو با اشاره به نشستی که 8 تا 10 دسامبر (2 روز قبل از تاسوعا) در واشنگتن و با موضوع "مقابله با تهدید ایران" برگزار شد گفت: در این نشست 3روزه برای تحلیل ایران، چند سناتور کنگره آمریکا، نمایندگان پارلمان، نمایندگان سیا، کاخ سفید، ژنرال سابق ارتش اسرائیل و نزدیک به 10 نویسنده صهیونیست حضور داشتند؛ از مایکل لدین تا افراد دیگر مثل لیبرمن و... که این افراد گروه فشار صهیونیستها بر آمریکا درباره ایران هستند.
ادامه این مصاحبه اینجا

هیچ نظری موجود نیست: