میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

دوشنبه

کاهش مرگ و میر و افزایش سلامت


پزشكيان در گفتگو با فارس:
كاهش مرگ و مير و افزايش سلامت مردم نشان از موفقيت طرح‌ها دارد
خبرگزاري فارس: رئيس مجمع نمايندگان آذربايجان ‌شرقي در مجلس شوراي اسلامي گفت: كاهش ميزان مرگ و ميرها و افزايش سطح سلامت مردم در شهرهاي كوچك و روستاها خود نشان از موفقيت اجراي طرح‌هاي بهداشتي و درماني در كشور دارد.
مسعود پزشكيان امروز در حاشيه مراسم 10 شب 10 نشست در گفتگو با خبرنگار فارس در تبريز در خصوص تفاوت‌هاي وضعيت بهداشت و درمان پس از 30 سال از پيروزي انقلاب افزود: تلاش سيستم بهداشتي و درماني كشور بهبود وضعيت سلامت مردم و ارتقاي سلامت آنان بود كه خوشبختانه در اين راستا اقدامات مطلوبي نيز صورت گرفته است. وي ادامه داد: كاهش ميزان مرگ و ميرها و افزايش سطح سلامت مردم در شهرهاي كوچك و روستاها خود نشان از موفقيت اجراي طرح‌هاي بهداشتي و درماني در كشور دارد. وي با بيان اينكه براي جذب اعتبارات مناسب نياز به برنامه داريم، تاكيد كرد: متاسفانه اكثر ادارات بدون برنامه علمي كار مي‌كنند و مديران آگاهي و احاطه كافي به وظايف و مسئوليت‌هاي خود ندارند. پزشكيان گفت: بايد با علم، تعهد و مشاركت راه را براي دستيابي به توسعه پايدار هموار كنيم. نماينده مردم تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اهميت تلاش همگاني براي دستيابي به سند چشم‌انداز توسعه اظهار داشت: اگر قرار است براساس فرمايش رهبر معظم انقلاب در چشم‌انداز 20 ساله به جايي برسيم بايد با طرح و برنامه حركت كنيم و براي شهرها، ادارات و دانشگاه‌ها چارچوب اهداف و برنامه‌هاي چشم‌انداز را به صورت شفاف ترسيم كنيم. وي گفت: شيوه تقسيم‌بندي بودجه كشور بايد تغيير كند.بيش از 1/5 جمعيت كشور در آذربايجان ‌شرقي زندگي مي‌كنند در حالي كه تنها 7/1 بودجه كشور به اين استان اختصاص مي‌يابد. روند كنوني تقسيم‌بندي بودجه كشور به اصلاح نياز دارد.

هیچ نظری موجود نیست: