میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

شنبه

نشاط و شادی یا مردم آزاری


نشاط و شادی یا مردم آزاری
همیشه خدا ، اسفند ماه که شروع میشود ترقه بازی و ایجاد صدا های ناهنجار و وحشتناک توسط یک عده از جوانان نا آگاه شروع می شود ، کوچه و خیابان به محل نا امنی تبدیل میشود و دلهره انفجار های نا هنجار آرامش را از مردم سلب مینماید .
با اینکه نیروی انتظامی نهایت سعی خود را مینماید ولی باز هم اینگونه حرکات توسط عده ای سود جو با ساخت و توضیع مواد منفجره دست ساز در بین جوانان ادامه پیدا میکند . واین اعمال گاهی حوادث جبران نا پذیری را بوجود می آورد .
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مصاحبه با خبرگزاری فارس در این باره اظهار داشته است

عليرضا اكبرشاهي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: از آنجايي كه هر سال در اين ايام برخي سودجويان اقدام به توزيع مواد محترقه دست‌ساز و خطرناك بين نوجوانان مي‌كنند، نيروي انتظامي استان تهران اقدامات پيشگيرانه خود را در اين زمينه انجام مي‌دهد. وي افزود: متأسفانه در اين ايام شاهد وقوع حوادثي هستيم كه جبران آن غيرممكن است. فرمانده انتظامي استان تهران تصريح كرد: هر چند كه با توجه به اخطارهاي داده شده و همچنين بيان وقوع حوادثي كه طي سال‌هاي گذشته براي ديگران به وقوع پيوسته است اما باز هم شاهد مرگ و ميرها، آتش‌سوزي و سوختگي‌هاي شديد حاصل از استفاده مواد محترقه غيراستاندارد هستيم. اكبرشاهي ادامه داد: اجراي سنت‌هاي قديم بايد در شرايطي برگزار شود كه به اصل آن خدشه وارد نكند اما متأسفانه برخي از افراد با به كارگيري مواد كه علاوه بر آلودگي صوتي خطرات جاني را نيز به همراه دارند، خاطرات اين شب را تيره كرده و هيچ توجهي به هشدارهاي داده شده، ندارند. وي خاطرنشان كرد: با توجه به تمهيدات انديشيده شده و تلاش مأموران نيروي انتظامي 59 هزار و 300 عدد كپسول، 161 هزار و 200 عدد فشفشه، 28 هزار و 800 عدد مواد محترقه پروانه‌اي از يك خودرو در ماه گذشته كشف شده است. فرمانده انتظامي استان تهران ادامه داد: همچنين در اين مدت هزار و 100 عدد مواد محترقه از نوع سوتي كشف شد. وي اضافه كرد: شادي و نشاط حق مردم و جوانان است و آنها مي‌توانند با اجراي برنامه‌ها و سنت‌هاي قديم اين شادي و نشاط را كسب كنند. اكبرشاهي تأكيد كرد: در اين راستا و به منظور حفظ سلامت خانواده‌ها به ويژه نوجوانان و جوانان با تمام توزيع‌كنندگان و كساني كه سبب سلب آسايش مردم شوند، برخورد قانوني مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: