میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

پنجشنبه

وضعيت جسمي و روحي حجاريان مساعد است


وجيهه مرصوصي در گفتگو با فارس؛
وضعيت جسمي و روحي حجاريان مساعد است
خبرگزاري فارس: همسر سعيد حجاريان با رد شايعات مربوط به همسرش كه هم اكنون در بازداشت به سر مي‌برد ،گفت: وضعيت جسماني و روحي همسرم مساعد و خوب است.
وجيهه مرصوصي كه روز جمعه به اتفاق فرزندش و برادر حجاريان در محل بازداشت با وي ملاقات كرده است در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس،نقل قول هاي برخي رسانه‌ها مبني بر اين كه داروي آسپرين را تعمداً براي خون‌ريزي معده به حجاريان خورانده‌اند از اساس كذب خواند و اظهار داشت: داروي آسپرين را به بيماراني كه فشار و چربي خون بالايي دارند براي جلوگيري از بروز حملات قلبي و يا سكته مغزي تجويز مي‌كنند؛ من نگراني‌ام اين بود كه آسپرين موجب خونريزي معده براي ايشان بشود و براي ايشان توضيح دادم كه اگر دچار معده درد شدند آسپرين را نخورند. همسر حجاريان كه خود پزشك متخصص است بيان داشت: اين كه به قصد آزرده كردن، داروي آسپرين به همسرم بدهند به هيچ وجه درست نيست؛ داروي آسپرين به نفع ايشان بوده است. مرصوصي با اعلام اينكه شب گذشته نيز تلفني با حجاريان صحبت كرده است در توصيف رفتار ماموران محل بازداشت همسرش گفت: در جريان ملاقات همسرم هيچ نوع بدرفتاري مشاهده نكردم و رفتار بازجوها و نيز ماموران را بسيار خوب ديدم. وي با اشاره به وضعيت جسمي همسرش به خاطر ترور سالهاي گذشته گفت: همسرم با توجه به اين شرايط آسيب‌پذير است و به اين دليل حس مادري براي او پيدا كرده ام و اميدوارم هر چه زودتر به خانه بازگردد. مرصوصي هر گونه ادعاي شكنجه و ضرب و شتم سعيد حجاريان را از اساس تكذيب كرد و گفت: من هيچ گونه آثار شكنجه در بدن همسرم مشاهده نكردم؛ همه داروهايي كه مصرف مي‌كند براي او مهياست و پرستاران هم به خوبي از او پرستاري مي‌كنند. بنا به گفته همسر حجاريان، امكانات بهداشتي از جمله استحمام در محل بازداشت براي همسرش فراهم است و مسايل بهداشتي رعايت مي شود از وضعيت تغذيه همسرش ابراز رضايت كرد. همسر حجاريان در پايان اين گفتگو بار ديگر گفت كه رسانه هاي اپوزيسيون و بيگانه صحبت هاي او را در مورد وضعيت همسرش وارونه كرده و خلاف واقع منعكس كرده‌اند و به همين خاطر به هيچ تماسي از اين رسانه ها پاسخ نخواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست: