میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

جمعه

انتخابات



بسمه تعالی
بررسی طیف های مختلف افراد شرکت کننده در انتخابات مجلس دوره های قبل نشان میدهد که:
-۴۲٪رای دهندگان افرادو شرکت کنندگانی هستند شناخت دقیقی از کاندیداها نداشته وبرایشان فرقی نمی کند که چه کسی نماینده مجلس باشد .
-۴۰٪ رای دهندگان افرادی هستندکه به مسائل سیاسی علاقه مند بوده ولی منتظر اظهار نظر گروهها و جناحهای سیاسی بوده وپس از آن کاندیدای مورد نظر خودشان را انتخاب می نمایند معمولا آرای این دسته میان نامزد ها تقسیم می شود .
-۱۸٪ باقی مانده رای دهندگان افرادی هستندکه در ستاد های تبلیغاتی کاندیداها بصورت داوطلبانه حضور یافته و افراد درگیر در اجرای انتخابات می باشند که رای اینگونه اشخاص نیز سیال بوده و معمولا" به کاندیدائی رای می دهند که احتمال پیروزی او بیشتر می باشد .
پس اگر دقت بیشتری به آرایش فوق الذکر بیاندازیم نتیجه می گیریم که هر نامزدی بتواند تعداد بیشتری از آرای طیف ۴۲٪را به خود اختصاص دهد پیروز این دوره انتخابات مجلس خواهد بود .


این وبلاگ برای درج مطالب جالب در باره انتخابات شهرستانهای جلفا - مرند ایجاد شده ومنتظر همکاری های همشهرستانی های عزیز میباشیم

اخبار ، مطالب ، عکس ، و یا هر گونه مطلبی که باعث پر شوری انتخابات میشود آماده درج آن هستیم بشرطی که خلاف قانون انتخابات نباشد .

کاندیدا ها نیز میتوانند نظرات و برنامه های خود را در این وبلاگ منتشر نمایند

موفقیت همگان آرزوی ماست

هیچ نظری موجود نیست: