میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

جمعه

هر جنگ تبلیغاتی دشمن صرفاً عملیات روان نیست



هاشمي رفسنجاني:
هر جنگ تبليغاتي دشمن صرفا عمليات رواني نيست
خبرگزاري فارس: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نمي‌شود هر جنگ تبليغاتي دشمن را صرفا عمليات رواني دانست.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفت‌وگو با شبكه خبر با اشاره به حضور امريكا در منطقه اظهار داشت:
امريكا براي هميشه نمي‌تواند در عراق باقي بماند چون عراق جاي حضور طولاني مدت امريكا نيست و دستاورد اقتصادي، سياسي و حيثيتي براي آنها ندارد. وي تاكيد كرد: ‌بعد از رفتن آمريكا از منطقه، ملت عراق بهترين دوست خود را ايران خواهد ديد، چون مشتركات بسياري با ما دارند و شيعه، سني، كرد و ديگر اقوام عراقي سابقه طولاني دوستي با ما داشته‌اند. رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه ايران همواره علاقمند به آزادي و استقلال عراق و حامي خواسته‌هاي واقعي آنها بوده، افزود: ايران در آينده نيز روابط خوبي با عراق و تمامي كشورهاي منطقه خواهد داشت و با هيچ كشوري نيز بناي دشمني و خصومت نداريم. وي در خصوص تبليغات آمريكا بر ضد ايران نيز گفت: ما بايد هميشه نگران زياده‌طلبي استكبار باشيم و نمي‌توانيم با خيال راحت بنشينيم، اما در نهايت عراق، افغانستان و خليج فارس جايي براي ماندن بيگانگان نيست. هاشمي رفسنجاني تاكيد كرد: هر جنگ رواني مي‌تواند عواقب ديگري داشته باشد و نمي‌شود صرفا آن را جنگ رواني دانست؛ چرا كه دشمنان با اهدافي به منطقه آمدند و با خرج كردن صدها ميليارد دلار و دادن هزاران كشته مي‌خواهند به اهداف خود برسند و قدرت‌هاي مغروري هستند. رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با يادآوري ضرورت هوشياري گفت‌: نبايد بگذاريم فاجعه‌اي اتفاق بيفتد و در عين حال بايد به لطف خداوند اميدوار بود و بدانيم كه بندگان خود را حفظ مي‌كند. به گزارش فارس رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه مصاحبه خود با شبكه خبر اظهار داشت: معمولا در محل كار خود و در منزل اگر امكان ديدن تلويزيون فراهم باشد، اخبار و برنامه‌هاي شبكه خبر را نگاه مي‌كنم كه بسيار نيز مفيد است.

هیچ نظری موجود نیست: