میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

پنجشنبه

آقای کروبی چرا شما تقاضای مناظره آقای اعلمی

مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مراسم پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی که دقایقی پیش به پایان رسید در پاسخ به انتقاد نماینده بسیج دانشجویی که چرا شما تقاضای مناظره آقای اعلمی را نپذیرفتید اظهار داشت: هنوز رقابت های انتخاباتی وارد فاز مناظره نگردیده است . البته آقای اعلمی انسانی صریح ، شجاع و جانبازی که در سالهای دفاع مقدس در جبهه های جنگ و برای دفاع از کیان کشور حضوری جدی داشتند .
کروبی در ادامه افزود: آقای اعلمی همکار ما در مجلس بود و علاوه بر آنکه نظرات و عقایدش را همواره بصورت شفاف و صریح بیان می کرد دارای یک شخصیت و یک زندگی ساده ای است .
کروبی در ادامه افزود: از بابت علاقه ای که به ایشان داشتم برای تائید صلاحیت ایشان در انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی تنها دو بار با رهبری دیدار و گفتگو داشتم . کروبی در ادامه تاکید کرد: من نه تاکنون مناظره ای انجام دادم و نه تاکنون مناظراتی آغاز شده است .

منبع : سایت انتخابات
------------------------------
پی نوشت :
چندين غم مال و حسرت دنيا چيست؟
هرگز ديدي كسي كه جاويد بزيست؟
اين چند نفس در تن تو عاريتي ست
با عاريتي ، عاريتي بايد زيست

۱ نظر:

ناشناس گفت...

خودتون قضاوت کنید ببینید آیا می‌خواهید چهار ساله آینده مملکتمون مثل چهار ساله گزشته باشد. آمار واقعیت‌ها را نشان میدهد .اگر ما ملت ایران در انتخاب نامزدها دستی‌ نداشتیم اقلا در انتخاب یکی‌ از اینها برای ریاست جمهوری میتونیم دست داشته باشیم البته اگر انتخابات را مثل تمام دزدیهای دیگرشون غارت نبرند. هر چیزی یک حدی دارد. باز هم میگم ، برای آینده رای بدهید ، برای آزادی واقعی‌ رای بدهید، برای نجات از بد بختیها رای بدهید برای یکی‌ رای بدهیم که عقلش سالم باشه مسلمان دیوانه ممکن است از شیطان بهتر باشد ولی‌ چه منفعتی برای مسلما نان دیگر خواهد داشت تنها مسلمان بودند دلیل بر توانایی‌ مدیریت کشور نمی‌شود. اینهمه تو کشور خودمون دردسر و بدبختی داریم این آقا غصهٔ حماس،حزب الله و طالبان را میخوره و مال مملکت را خرج اینها می‌کند. خدا من را ببخشد اگر بد حرف زدم ولی‌ خدا از کسی‌ که دلش برای مملکت خودش نمیسوزه بیشتر نمیبخشد. با احترام به هموطنان عزیزم لطفا این لینکها را نگاه کنید. ایمیل من در اختیارتان هست.

http://www.amar-iran.com http://www.mojaakhar.com
sheevaa@ymail.com