میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

دوشنبه

نقش منافقین در نگارش بیانیه های موسوی


گفتنی است اردشیر الف. که که با بورس دفتر خدمات ریاست جمهوری در دوران آقای هاشمی رفسنجانی دکترای حقوق بشر خود را از فرانسه گرفته، از رابطین مهم سازمان منافقین با آقای میر حسین موسوی به شمار می رود.
در روزهایی که تردیدهای جدی در میان چهره های متعهد ستاد میرحسین موسوی برای ادامه همکاری با وی وجود دارد، اخبار واصله نشان از نقش آفرینی عناصر اپوزیسیون در نگارش نامه ها و بیانیه های منصوب به میرحسین موسوی و به حاشیه رانده شدن عناصر متعهد در میان اطرافیان وی دارد. به گزارش خبرنگار "کلمه" از یک محفل خصوصی که م. هاشمی در آن سخن می گفت، همواره چندین بند از نامه های آقای میر حسین موسوی را آقای اردشیر الف. مشاور حقوقی وی می نویسد. گفتنی است اردشیر الف. که که با بورس دفتر خدمات ریاست جمهوری در دوران آقای هاشمی رفسنجانی دکترای حقوق بشر خود را از فرانسه گرفته، از رابطین مهم منافقین با آقای میرحسین موسوی به شمار می رود. وی که بعد از اتمام بورسش در فرانسه، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی شد، با کمک منافقین فرانسه توانسته است کرسی حقوق بشر سازمان ملل را کسب کند . گفتنی است آقای اردشیر الف. که نقش ویژه ای در ساماندهی آشوب های دانشگاهی هم دارد ، ستاد صیانت از آراء را در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی راه انداخته است. وی توسط رابطین خود در دانشگاه ها، دانشجویان را به واکنش و خشونت فرا می خواند. او صراحتا معتقد است: «باید به سوی ایران سکولار پیش برویم و هر مانعی را در سر راه آتش بزنیم.» بنابر این گزارش، اردشیر الف. کسی بوده که کلمه «قانون گریزی» را در واژگان میر حسین قرار داد و هم اکنون نیز میر حسین را به اقدامات اعتراضی و تعرضی فرا می خواند. بنا بر اخبار واصله وی قرار بود تا با پیروزی میر حسین در انتخابات معاونت حقوق بشر وی را در ریاست جمهوری کسب کند که با شکست میر حسین تمام آرزوهای وی نیز برملا شد. در این بین نسبت خانوادگی نزدیک اردشیر الف. با لیلا امیرارجمند از فاسدین اخلاقی در دوران پهلوی دوم و مرتبطین با دفتر فرح پهلوی، قابل توجه است.
تاریخ درج خبر : يکشنبه 31 خرداد 1388 - 9:35:49 AM

هیچ نظری موجود نیست: