میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

چهارشنبه

تجمع دانشجويان در اعتراض به سفر رئيس رژيم صهيونيستي به آذربايجان



به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، اين تجمع به همت امت حزب‌الله و جنبش دانشجويان و با حضور تشكل‌هاي دانشجويي، ساعت 12 فردا چهارشنبه از سربالايي وليعصر به طرف خيابان عارف راهپيمايي كرده و ‌‌در مقابل كنسولگري جمهوري آذربايجان برگزار مي‌شود. براساس اين گزارش، به نقل از روزنامه «نيزاويسيمايا گازيه تا»، جمهوري آذربايجان براي نخستين بار بعد از استقلال خود در دهه 90 از «شيمون پرز» براي سفر به اين كشور دعوت به عمل آورده است. ‌اين سفر احتمالاً در اواخر ماه ژوئن سال جاري انجام خواهد شد.


عامل تيراندازي به ندا صالحي تحت تعقيب است

اين مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به سرنخ‌هايي كه از عامل تيراندازي، نوع اسلحه و گلوله و چگونگي شليك به‌دست آمده، افزود: با تحقيقات به عمل آمده از طريق دوربين‌هاي حاضر در صحنه، اظهارات شهود، بررسي محل حادثه، شناسايي و بازجويي از افراد حاضر در صحنه و گزارش پزشكي قانوني، مشخص شده است فردي به وسيله يك اسلحه قاچاق به طرف تني چند از حاضران در خيابان كارگر شمالي تيراندازي مي‌كند كه يكي از اين گلوله‌ها از پشت به ندا صالحي اصابت مي‌كند. اين مقام در ادامه افزود: تحقيقات نيروهاي امنيتي و انتظامي براي كشف اين ماجرا كه آيا تيراندازي به سوي ندا صالحي به صورت كور يا هدفمند بوده، ادامه دارد. وي در پايان تأكيد كرد: در هفته‌هاي اخير، نيروهاي امنيتي و انتظامي كشور دهها قبضه اسلحه قاچاق از نوع اسلحه‌اي كه به سمت ندا صالحي شليك شده، از قاچاقچيان سلاح و در برخي منازل تيمي گروهك‌ها كشف كرده‌اند كه اين محموله‌‌ها عمدتاً از مرزهاي غربي وارد كشور شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست: