میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

سه‌شنبه

ناسا قصد دارد کره زمین را جابجا کند!

دانشمندان یک روش غیرمعمول برای غلبه بر گرمای کره زمین یافته اند و اونهم اینه که کره زمین رو به یک منطقه خنکتر حرکت بدن! این ایده عجیب زائیده ذهن مهندسان ناسا و یکسری از اخترشناسان آمریکایی هست که معتقدن این روش در حدود ۶ بیلیون سال به عمر سیاره ما اضافه می کنه، به عبارت دیگر عمر مفید زمین ۲ برابر خواهد شد! اونها برای این کار طرحهایی هم ارائه دادن. جالبه بدونید که برای اینکار نیازی به نیروی عظیم برای حرکت دادن کره زمین نیست. فقط کافیه یک ستاره دنباله دار و یا شهاب آسمانی رو به سمت زمین هدایت کنند به طوریکه با سرعت از کنار و نزدیک زمین رد بشه و به این طریق میتونه مقداری از نیروی گرانشی خودش رو به زمین منتقل کنه. در نتیجه اینکار سرعت مداری زمین افزایش پیدا میکنه و به یک مدار بالاتر میره که از خورشید دورتر هست و به این ترتیب به یک منطقه خنکتر هدایت میشیم... دکتر لاکلین که در مرکز تحقیقات ناسا در کالیفرنیا کار می کند گفته است که برای اینکار فقط لازم است یک ستاره دنباله دار یا شهاب آسمانی را به سمت زمین هدایت کنیم به طوریکه با سرعت از کنار و نزدیک زمین رد شود و به این طریق میتواند مقداری از نیروی گرانشی خودش را به زمین منتقل کند. در نتیجه اینکار سرعت مداری زمین افزایش پیدا میکند و به یک مدار بالاتر میرود که از خورشید دورتر هست و به این ترتیب به یک منطقه خنکتر هدایت می شویم.
همچنین این مهندسان گفته اند که بعد از اینکار، باید این ستاره دنباله دار را به سمت زحل و یا مشتری هدایت کرد تا روند رو به عقب اتفاق بیفتد و انرژیش را از یکی از این ۲ سیاره غول آسا بگیرد. بعدها مدارش آن را دوباره به سمت زمین برگرداند و این روند تکرار میشود!
این گروه گفته اند که هدف آنها در نجات کره زمین کاملا جدید است و تنها چیزی که احتیاج دارند پرتاب یک موشک شیمیایی به یک شهاب آسمانی یا ستاره دنباله دار است که در زمان مقرر آتش بگیرد که چنین دانشی همین الان هم وجود دارد!

این طرح جنبه های نگران کننده زیادی دارد. مهندسین هوافضا باید در هدایت آن شهاب آسمانی و یا ستاره دنباله دار به سمت زمین نهایت دقت را مبذول بدارند چون کوچکترین اشتباهی در این زمینه، کره زمین رو در مدار آتش قرار خواهد داد و عواقب ویرانگری رو در پی خواهد داشت که کباب شدن محیط زیست زمین کمترین آنها خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: