میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

جمعه

جومونگ از ايران زمين مي گويد


به گزارش خبرنگار ايرنا، "سونگ ايل گوک" در نشست خبري که يک شرکت صوتي و تصويري امروز سه شنبه در تهران ترتيب داده بود،در حضور دهها خبرنگار و همچنين مسئولان آن شرکت،عنوان کرد که قبل از سفر به ايران در مطالعات تاريخي، پي به تمدن کهن اين کشور برده بودم اگر چه تبليغات رسانه اي برخلاف مطالعات من بود.
وي افزود: با اين سفر ، ايران را کشوري آزاد، زيبا و با مردماني مهربان يافتم بطوري که از بدو ورود به فرودگاه با استقبال گرمي روبرو شدم.
بازيگر نقش جومونگ ، با اشاره به برگزاري سالانه جشنواره "پوسان" در کشور کره جنوبي نيز گفت: هر ساله فيلم هايي از کشور ايران در اين جشنواره شرکت مي کنند و طرفداران بسياري نيز دارد.
وي با اشاره به اينکه در جشنواره پوسان ،فيلم سينمايي "بچه هاي آسمان" را ديده ام ،گفت : احساس نزديکي بسيار زياد دو کشور ايران و کره جنوبي به لحاظ فرهنگي ازجمله تاثيرات اين فيلم ايراني بود.
بازيگر سريال "امپراطور دريا" در خصوص بازي در فيلم و سريال هاي ايراني هم سخن گفت و عنوان کرد که اگر به من پيشنهاد بازي در فيلمي درايران داده شود جواب من بعداز مطالعه فيلمنامه مشخص مي شود.
سريال جومونگ ساخت کشور کره از تابستان سال گذشته در شبکه سه تلويزيون به نمايش گذاشته شده و هم اکنون از پرطرفدارترين سريالهاي رسانه ملي شناخته مي شود.
اين فيلم که سونگ ايل کوگ بازيگر نقش اول آن است براساس يک افسانه کره اي ساخته شده و "تسو" ، "سوسانو" و "بانو يوها" از شخصيت هاي تاثيرگذار آن هستند.

منبع : ایرنا
---------------------
پینوشت: دوست عزیزی که با عنوان ناشناس نظر نوشته بودی ، من خواسته شمارا انجام و آن پست را که راجع به درخواست من از آقای سازدار بود حذف کردم . ولی هرچه فکر میکنم رابطه آن پست را با وبسایت مرندیمیز که اینجانب هیچ ارتباط و یا شناختی از آنها ندارم برایم مبهم و سئوال برانگیز شده است و حال سئوال اینجاست که مطلب آن پست من که شاید در سال 1386 نوشته شده چه ارتباطی با مسائل خانوادگی مورد اشاره شما دارد اگر در قسمت تماس با نویسنده در آرشیو وبلاگ بنویسید خوشحال میشوم . با احترام مدیر وبلاگ

هیچ نظری موجود نیست: