میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

سه‌شنبه

حالا چرا من به احمدي نژاد راي مي دم ؟

حالا چرا من به احمدي نژاد راي مي دم ؟
1- چون بعد از تجربه ي دولت هاي هاشمي و خاتمي ، اولين مردي ست که هم خودش سالم است و هم خانواده اش و هم تيم اطرافش . از همه لحاظ ...

2 - چون بعد از تجربه ي دولت هاي قبل اولين مردي است که جرات کرد توپ را به زمين دشمن بياندازد و بجاي دفاع ذليلانه از حقوق ملت ايران ، نبردي عزت مندانه و دليرانه براي احقاق حقوق تمامي ملت هاي مسلمان و مستضعف به عمل آورد .

3- چون مثل ميرحسين و کروبي و خاتمي و رضايي ، مهره ي هاشمي نيست .

4- چون تنها رييس جمهوري ست که بقول پرفسور مولانا : خود يک رسانه است .

5- چون براي سعادت ايران جون مي کند .

6- چون مبتکر سفرهاي استاني کابينه است . کاري که بارها رهبري از آن تمجيد کرد .

7- چون 4 وزير مرد دارد که نمونه اش در دولت هاي قبل نبود . 1- وزير بهداشت . 2- وزير نيرو . 3- وزير مسکن . 4- وزير راه .
8- چون مظلوم ترين رييس جمهور انقلاب بود و بقول رهبري در بيانات نوروز مشهد ، بيشترين بي انصافي ها و لجن پراکني ها در حقش شد .


چقدر سخته کار فقط براي خدا باشه
دکتر احمدي نژاد به تو رأي مي دهم چون پس از سالها به نقل از ايرانيان خارج از کشوري که باهاشون در ارتباطم مي توانيم سرمان را بالا نگهداريم و با عزت بگوييم ما ايراني هستيم .(سياست خارجي)
به تو رأي مي دهم که در خانه استکبار جهاني آرمان امام عزيزمون را فرياد کردي و پس از سالها سخن از محو شدن اسرائيل زدي . (راه امام)
به تو رأي مي دهم که در روزگاري که ابرقدرتهاي مالي جهان دچار بحران پولي شده اند با تدبير خود اقتصاد ايران را معتدل نگه داشتي و کمتر کارخانه اي دچار ورشکستگي شده است . (اقتصاد)
به تو رأي ميدهم که پولهايي که از بيت المال صرف هزينه هاي حاشيه اي دولت مي شد بين مردم کشورمون که حتي رنگ وامهاي چند صدهزار توماني را هم نديده اند به سهولت توزيع کردي تا گوشه اي از دردهاي آنان تسکين يابد . (رسيدگي به محرومين)
به تورأي مي دهم که چون کار در دولت تو بدون رانت و پاداش و حقوقهاي آنچناني است بسياري که به اين اميد آمده بودند جا زدند و تو را تنها گذاشتند . (خدمت خالصانه)
به تو رأي مي دهم که کار تو فقط براي رضاي خالق خلق است تا خلق هم شکر خالق کند .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

به این خدمتگذارتون بگین این همه کار میکنه یه حموم هم بره به خدا بد نیست ....