میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

جمعه


رييس ستاد انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در آذربايجان شرقي گفت: بر اساس آخرين نتايج تائ

يد صلاحيت ها از سوي شوراي نگهبان، تعداد 278 داوطلب نمايندگي براي کسب 19کرسي استان در مجلس رقابت خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري ایسنا منطقه آذربايجان شرقي، اکبر غفاري در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در مجموع از تعداد 372 داوطلب ثبت‌نام شده در استان، تعداد 66 نفر رد صلاحيت شده‌اند که اين آمار معادل 17درصد نمايندگان نام‌نويسي شده است.
وي با بيان اين که 110 نفر از کساني که صلاحيت آنها توسط هيات‌هاي اجرايي احراز نشده بود و يا از سوي شوراي نگهبان رد صلاحيت شده بودند، اعتراض خود را به شوراي نگهبان ارايه کردند، گفت: در نهايت طبق آخرين اطلاعات به دست آمده، صلاحيت 44 نفر از آنان تائيد شده است.
غفاري اظهار كرد: فردا اسامي تمامي داوطلبان هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از طريق فرمانداري‌هاي حوزه هاي 13گانه انتخاباتي استان به اطلاع عموم خواهد رسيد. وي با اعلام اين که تبليغات کانديداها از روز پنج‌شنبه آغاز مي‌شود و به مدت يک هفته ادامه خواهد يافت، از نامزدها و هواداران آنها خواست تا در اين زمان ضمن رعايت اخلاق انتخاباتي از تهمت زدن به ديگران پرهيز کرده و تنها به ارايه و اعلام برنامه‌هاي خود بپردازند. غفاري، ارايه شعارهاي متناسب با اختيارات نمايندگان مجلس، تطابق اين برنامه‌ها با سياست‌هاي کلي نظام، پرهيز از دامن زدن به مسايل تفرقه‌انگيز قوميتي که به ضرر منافع و مصالح ملي است و ندادن وعده‌هاي غيرعملي به مردم را از جمله مواردي عنوان کرد که نامزدها و هواداران آنها در جريان تبلييغات بايد به آنها توجه بيشتري داشته باشند.
رييس ستاد انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي در آذربايجان شرقي با تاکيد بر ممنوعيت استفاده از اموال و امکانات دولتي در جريان انتخابات له و يا عليه نامزدها، افزود: البته در اين خصوص عليرغم اين كه در سطح استان، مانورهاي زيادي انجام مي‌شود، هيچ گونه موردي مستند به ستاد انتخابات گزارش نشده است.
رييس ستاد انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي آذربايجان شرقي گفت: در جريان برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ميان دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري در استان تعداد 45هزار نفر عوامل اجرايي اعم از اعضاي ستادها، هيات هاي نظارت و انتظامي فعاليت خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست: