میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

پنجشنبه

پایان مبارزات انتخاباتی........

پایان مبارزات انتخاباتی ....

مبارزه هرقدر صعب ،
صعود را ادامه بده ،
شاید ،
قله تنها در یک قدمی تو باشد .
دیانا وست لیک

قطار انتخابات آرام آرام به ایستگاه یعنی به روز سرنوشت ساز نزدیک می شود حالا چه کسانی در این مدت کوتاه واقعاً به تبلیغات پرداختند بماند که قضاوت آن با مردم فهیم و آگاه این دو شهرستان است و آنرا در روز انتخابات یعنی جمعه بیست و چهار اسفند با دادن رای خود به انسانهای فهیم و آگاه ثابت خواهند کرد . بنظر می رسد با هوچیگری ها و با قهرمان بازی هایی که بعضی از کاندیدا ها راه انداختند و با تحت تاثیر قرار دادن بعضی از افراد این دوره نیز ما مجبور خواهیم شدبرای بار دوم به پای صندوق های رای برویم و دولت خدمتگزار هزینه های بیشتری برای انتخابات شهرستان های مرند – جلفا متحمل بشود ما همیشه این مشکل را داشته ایم با انتخابات این دوره اگر دو مرحله ای شود برای شانزدهمین بار در پای صندوق های رای خواهیم رفت . یعنی هشت بار بیشتر از دیگر نقاط . تازه آنهم اگر به خاطر سیاه بازی های عده ای ورشکسته و بی اعتبار در بین مردم ، منحل نشود و ترفند های کاندیدا های ... که صندلی مجلس را ارث پدری خود میدانند ، به رای و نظر مردم اهمیت قایل بشوند .
بهر حال امیدوارم این آخرین انتخابات مشترک ما با مرند باشد ، و ما چهار سال دیگر نماینده ای مستقل از شهرستان جلفا انتخاب نماییم .
این دوره افراد با سواد و سخنور زیادی در صحنه رقابت حضور داشتند که انصافاً خیلی هایشان هم برای صندلی بهارستان مناسب بودند و امید ، در شغلهایی که به خدمت گزاری مشغولند لااقل در چهار سال آینده نسبت به شهرستانهای مرند و جلفا توجه بیشتری نشان بدهند و کارنامه عملی در دست داشته باشند تا در موقع تبلیغات به مردم ارایه نمایند و از این فعالیت هایشان مدارک قابل اثبات در دست داشته باشند از هم اکنون من از طرف خودم قول میدهم اگر چنین فردی بود و اگر ما زنده بودیم خودمان در هادیشهر برایش ستاد بزنیم و با تمام امکانات در اختیارشان باشیم .
کارهایشان را به این آدرس اینترنتی پست نمایند تا بنام خودشان به اطلاع مردم برسانیم و در کارنامه آنها درج شود هر کاندیدی که بهترین رای را از نظر این سایت بیاورد این سایت و سایت های وابسته با تمام توان در تبلیغات قانونی ایشان فعالیت خواهند نمود : آدرس


hgsad2003@gmail.com

موفقیت تمام بنده گان مخلص خداوند را خواهانم


هیچ نظری موجود نیست: