میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

چهارشنبه

آخرین اخبار انتخابات از سایت مرندیمیز

آخرین اخبار انتخابات از سایت خبری مرندیمیز
درگیری مجدد یاران فتحعلی زاده و شافعی،اینبار در هادیشهر
شنیده های خبرنگار مرندیمیز در هادیشهر حاکیست روزگذشته به هنگام سخنرانی شافعی در علمدار حجه السلام فتحعلی زاده از طریق تریبون سیاری که در دست داشته است خطاب به شافعی که در حال سخنرانی بوده است عبارتی با مضمون عدم لیاقت وی برای نمایندگی بیان نموده است. این اقدام وی با حمله یاران شافعی به وی همراه شده است. با اینکه به دلیل تاخیر در رسیدن خبرنگارما اطلاعات دقیقی در دست نیست اما گزارش های رسیده از طریق افراد محلی حاکی از آن است که درگیری شدیدی بین طرفداران دو نامزد رخ داده است که در نتیجه منجر به ضرب و شتم شدید طرفداران شافعی از سوی طرفداران حجه الاسلام فتحعلی زاده شده است که گفته می شود همچنین به شافعی گفته است : برای تو یک اتوبوس خواهم خرید که بین علمدار و مرند مسافرکشی کنی.با اینکه این اخبار هیچکدام شنیده های خبرنگار مرندیمیز نبوده و نتیجه تحقیقات این خبرنگار از محلی های علمدار است این گزارش ها حاکی است این درگیری یاران دو نامزد نهایتا با مداخله پلیس پایان یافته است و با اینکه منابع مختلف گزارشهای ضد و نقیضی از این واقعه منتشر کرده اند اما منابع محلی نواختن سیلی توسط حجه الاسلام فتحعلی زاده ه یک افسر نیروی انتظامی بنام عطایی خبر دادند. خبرنگار مرندیمیز از منطقه هادیشهر عصر روز دوشنبه تحقیقات گسترده ای در مورد این خبر انجام داده است وی همچنین ضمن مراجعه به دادگستری در جلفا خطاب به آقای پارسا رییس دادگستری جلفا و هادیشهر گفته است: چرا در برابر این همه ظلم و جنایت سکوت کرده اید. همچنین گزارش خبرنگار ما مقابل ستاد حجه الاسلام فتحعلی زاده حاکی است این روحانی جوان ضمن سخنرانی شدید اللحنی که ساعتی پیش انجام داد دستش را به سوی ستاد یزدانی گرفت و گفت با گریه کردن مردم به تو رای نمی دهند. او همچنین به سازدار توپید و گفت: به جز گاز چه بلدی با گاز کشی که نمی توان نماینده شد. گفته می شود او همچنین گفته است مردم …. نمی خواهند مردم نمایده ای می خواهند که بتواند کار کند.
یزدانی نیز به سازدار و فتحعلی زاده تاخت
در بازار گرم تاخت و تاز نامزدها به یکدیگر و با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات قانونی انتخابات یزدانی هم به این جمع افزوده شد. وی در سخنرانی های خود مکررا ضمن اشاره به اینکه با پرادو سوار شدن نمی توان درد مردم را چشید با اشکاره ای آشکار خودروی پرادوی حجه الاسلام فتحعلی زاده را به باد انتقاد گرفت. وی همچنین با اشاره مدام به سخن رییس جمهور احمدی نژاد در مورد خدمت بی منت گاز و گازکشی سازدار را مورد حمله قرار می دهد و در یک سخنرانی گفت: خدمت در این کشور بی منت است و هیچکس نمی تواند با گاز رسانی و آب رسانی یا برق رسانی منتی بر مردم بگذارد یا مطالبه ای داشته باشد.
برخی برنامه های جالب تبلیغاتی انتخابات در شهر
ما مرند را مهمان يك هفته فرهنگي مي كنيم
اين عنوان اطلاعيه اي است كه از طف ستاد تبليغاتي آقاي دكتر صابر امامي در شهر منتشر شده است اين برنامه كه از روز شنبه ۱۸/۱۲/۸۶ شروع شده است همچنان در حال برگزاري است و همانطوريكه در اطلاعيه ها آمده است قرار است تا چهارشنبه ۲۲/۱۲/۸۶ يعني آخرين روز مجاز تبليغات ادامه داشته باشد مكان برگزاري اين برنامه كافي شاپ وحيد مي باشد كه هر روز عصر از ساعت ۳۰/ ۱۶ شروع شده و در آن يك يا چند تن از هنر مندان و فرهنگ پژوهان برجسته كشورمان به ايراد سخن مي پردازند و يك نوع و شيوه ي جديدي را در انتخابات و تبليغات را به نظاره مي گذارند.

و اما مشابه يك چنين مراسمي را ديروز يك شنبه ۱۹/۱۲/۸۶ ساعت ۱۰ صبح از سوي ستاد تبليغاتي آقاي كريم شافعي در كافي شاپ وحيد شاهد بوديم در اين مراسم كه اغلب حضار از دانشجويان بودند شاهد قرائت بيانيه اي از طرف دانشجويان در جهت حمايت از آقاي شافعي بوديم پس از آن يك نماش طنز با عنوان گفتگوي ويژه خبري كه مربوط به انتخابات بود و جنبه انتقادي داشت اجرا شد و مراسم شكل جالبي پيدا كرد و در آخر آقاي شافعي پشت تريبون قرار گرفتند و بر مركب سخن نشستند عمده صحبت هاي ايشان در اين جمع دانشجويي مربوط به ايجاد و راه اندازي دانشگاه هاي بين المللي در منطقه كه در مقاطع مختلف بدون كنكور دانشجو خواهند پزيرفت و مسائل مربوط به دانشجويان بود.

قيمت يك راي
اين هم عنوان اطلاعيه اي است كه در برخي نقاط شهر به چشم مي خورد اين اطلاعيه مربوط به يك گرد همايي دانشجويي و فرهنگي مي باشد كه از طرف ستاد تبليغاتي آقاي حيدري سازماندهي شده است و آنطوريكه كه در اطلاعيه ها آمده قراراست روز سه شنبه مورخه ۲۱/۱۲/۸۶ ساعت ۱۱ صبح باز هم در كافي شاپ وحيد برگزار شود شيوه اين ستاد تبليغاتي هم تريبون آزاد و جلسه پرسش و جواب با دانشجويان و فرهيختگان مي باشد كه اين هم در نوبه خود شيوه جالبي به نظر مي رسد ولي چون هنوز موئد آن فرا نرسيده و از نحوه برگزاري آن اطلاعات زيادي در دست ما نيست سخن را در اين مورد كوتاه مي كنيم.

زمانه دوخت لبم را به ريسمان سكوت
كه قيمتم بشناسند به امتحان سكوت
از اين سكوت هم اي با خرد مشو نوميد
چه حماسه ها كه برون آيد از ميان سكوت
اين شعر هم سر مطلع جلسه اي است كه با عنوان ناگفته هايي از ۴ سال سكوت از طرف ستاد تبليغاتي آقاي يزداني سامان داده شده است و اطلاعيه هاي آن در شهر در حال انتشار است اين مراسم روز چهارشنبه ۲۲/۱۲/۸۶ در ساعت ۱۶ و در مسجد بازار مرند برگزار خواهد شد ولي اينكه يزداني در اين مراسم چه خواهد گفت و از چه موضعي سخن خواهد راند بر همگان مجهول است چرا كه اينها ناگفتهاي ۴ سال هستند و ما هم مثل شما منتظريم تا بشنويم.

هیچ نظری موجود نیست: