میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

چهارشنبه

آخرین اخبار تا این ساعت

آخرین اخبار انتخابات شهرستان مرند - جلفا از سایت فعال و تلاشگر مرندیمیز
باتشکر از زحمات ایشان
سیلی دکتر متفکر بر گوش کسرایی و طنین احمد کایا خواننده ترکیه ای از ستاد صابر امامی

پشنیده ها حاکی است دکتر حسین متفکر سیلی محکمی به گوش کسرایی کارمند اداره اصناف مرند نواخته و وی را تهدید به عزل کرده است. این گزارش حاکی است دکتر متفکر بارها مقامات محلی را تهدید به عزل کرده است. در حالی که اتفاقات جالب توجه زیادی در شهر رخ می دهد یکی از جالب توجه ترین آنها شایعه حضور دکتر محسن رضایی در مرند برای حمایت از دکتر متفکر است که به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حرفه ای مرندیمیزنقل می گردد و صحت ندارد.
از دیگر وقایع جالب و تعجب آور تبلیغات کاندیداها استفاده ستاد صابر امامی از موسیقی ترکیه ای و خواننده معروف احمد کایا بود که ظهر امروز با اهنگ بو قالا داشلی قالا ساعاتی بر شهر طنین انداز شد. این اقدام صابر امامی ضمن بر انگیختن تعجب عابرین با اهداف نا معلومی انجام گرفت که قطعا با مصالح ملی و اصول تبلیغات یک نامزد برای نمایندگی در مجلسی ملی منافات دارد.
حیدری اکبر اعلمی را ستود
مهندس عیسی حیدری عصر دیروز از اکبر اعلمی نماینده محبوب آذربایجان به نیکی یاد کرده و ادامه راهش را نوید داد. به نوشته وبلاگ مرندی آباد که منتسب به مهندس حیدری است و توسط محمد صادق مصطفوی از اعضای ستاد انتخاباتی وی اداره می شود سخنان آتشین مهندس حیدری در همایش بزرگ دیروز متعاقب آن سخنان آتشین شامگاه سه شنبه ایشان در جلو ستاد انتخاباتی که در نوع خود بسیار جذاب و بی همتا جلوه کرده است ومورد تشویق انبوهی از مردم قرار گرفته است. مصطفوی نوشته است:. سخنان ایشان با جرات تمام عیار و علی رغم بعضی ها که جرات بیان نام اکبر اعلمی را ندارند به حد ی کوبنده و محکم بیان شد که بعد از هر جمله ایشان حاضران را وادار به دادن شعار (یا علی - حیدری ) نمودند . ازدحام جمعیت به حدی بود که امکان رفت و آمد برای مدتی در پیاده رو و خیابان امام خمینی گره خورده بود. ایشان با اشاره به مشکلات عظیم منطقه دلایل اصلی آنرا حاکمیت رانتهای سرمایه دار بر سرنوشت منطقه و سایر عوامل دیگر که مجال بیان آن نیست نمودند. جالب ترین نکته سخنرانی مهندس حیدری از نظر نویسنده وبلاگ مرندی آباد اعلام این نکته بود که اعلمی هرچند این بار از ورود به مجلس محروم شده است ولی نمی گذاریم جای ایشان در مجلس خالی بماند و راه او را در راه تحقق خواستهای بحق مردم منطقه ادامه خواهیم داد.. مصطفوی همچنین پیش بینی کرده است با ادامه این سخنان آتشین تا شامگاه امروز چهارشنبه که آخرین روز تبلیغات قانونی است مهندس حیدری بتواند در رده های بالایی رقابتها خود را قرار دهد
منطقی تنها یا خسته؟
آیا این زن انتخابات را تحریم می کند؟
عصر دیروز شایعاتی در محافل سیاسی شهر شنیده می شد که بر اساس آن رقیه منطقی فارفار طی یک سخنرانی در آغ زمین گفته است: در انتخابات شرکت نکنید تا بفهمند دنیا دست کیه؟ گفته می شود وی بدون آنکه اشاره ای به کسی که باید بفهمد دنیا دست کیه بکند ظاهرا اشاره ای به سمت شافعی داشته است.آنچه مسلم است منطقی با تعلق اش به خانواده ای روحانی و انقلابی بر خلاف شایعه گستران اعتقادی به تحریم انتخابات ندارد. رقیه منطقی فارفار کارمند وزارت اقتصاد و دارایی علی رغم موفقیت خوبش در دوره گذشته از انتخابات این دوره را با انرژی کمی آغاز کرده است.حتی رییس ستاد انتخاباتی وی خانم معصومه عادلی نیز در این دوره او را همراهی نکرده است. برخی معتقدند او به دعوت برخی محافل منتسب به شافعی برای شکستن آرا رقبا یا فراموش نشدن نامش از زبانها پای بر عرصه انتخابات گذاشته است. اما که در این صورت دلیلی برای حمله او به شافعی وجود ندارد. این جمله دیروز او در آغ زمین اگر اشاره ای آشکار به کل انتخابات داشته باشد به طور قطع با حضور وی در صحنه انتخابات منافات دارد.آیا منطقی از کمبود اقبال عمومی به ستوه آمده است؟ یا سعی در مخالفت برای محبوبیت آفرینی دارد؟ به هر تقدیر آینده باید در این مورد قضاوت کند.

هیچ نظری موجود نیست: