میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

شنبه

اطلاعیه جمعی از اهالی شهرستانهای مرند و جلفا




بنام خدای هستی بخش
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
برادر گرامی جناب آقای مهندس سیروس سازدار
ما جمعی از دانشگاهیان ، فرهنگیان ، کارمندان ،کـــــــــارگران ، کشاورزان ، دامداران و عشایر ، بازاریان و بازنشستگان ، خانواده شهدا و جانبازان ، رانندگان ، ورزشکاران و هنرمندان شهرستانهای مرند وجلفا و توابع آن بر خود وظیفه میدانیم با توجـــــه به تعهدات ملی و مذهبی خود برای انتخاب جنابعالـــــــی به عنوان نماینده هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان مرند و جلفا با در نظر گرفتن سوابق کاری و اجرائی درخشان آن جناب ، در پای صندوق های رای حضور داشته باشیم .
ما مردم شهید پرور ، مظلوم و محروم شهرستانهای مرند جلفا به دلایل ذیل حضور حضرتعالی را در عرصه انتخاباتی نعمتی برای این شهرستان میدانیم :
شما را به دلیل دلسوز بودن ، مسئولیت پذیری و تعهد دینی و ایمانی و خدمت به این مناطق محروم و دور افتاده انتخاب میکنیم .
شعار همه در میدان نبرد و خدمت به مردم محروم این است که (ما آمده ایم تا به مردم خدمت کنیم ) ولی شما خدمت کرده و حال در عرصه دیگر حضور پیدا نموده اید و ما با حضور سبزمان در مورخه 24/12/86 لبیک خواهیم گفت .
ما بر این نکته اعتقاد داریم که مهندس سازدار نه تنها به مناطق مرند و جلفا و هادیشهر بلکه در این امر نیک و پسندیده و انسان دوستانه (گاز رسانی به مناطق محروم ) به آذر بایجان خدمت نموده اند.
سرور گرامی جناب آقای مهندس سازدار شخصیتهایی مثل شما و مدیران کار آمد و متخصص حق بزرگی بر گردن مردم این منطقه دارند ، چرا که همه ما در این فصل زمستان با سرمای سوز ناک و طاقت فرسا به دلیل عدم توانایی تامین منلبع حرارتی ، با اراده و همت میری همچون شما که این نعمت الهی (گاز) را از دورترین نقاط و راههای صعبالعبور به محرومترین نقاط این منطقه رسانیده اید هیچگونه نگرانی بر خود راه ندادیم ، در حالیکه سایر شهرستانهای همجوار فاقد این نعمت بزرگ هستند .
جناب آقای مهندس سازدار ما تعهد اخلاقی می دهیم که شما را به خاطر ( مدیریت تخصص و شجاعت و لیاقت و مددیار محرومان بودن) در پای صندوقهای رای به عنوان نماینده هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهیم نمود . انشاالله..
کارهای بزرگ از اراده های بزرگ سر میزند
از طرف جمعی از اهالی شهرستان مرند و جلفا

۱ نظر:

ناشناس گفت...

کدوم احمقهایی از سازدار حمایت کرده اند؟
چرا از خودتون حمایتهای وکیلانه می کنید؟
بهتره اینو هم بنویسید
ما جمعی از آبدارچی ها، تخلیه چاهها،حمالها، دلاکها، گداها، روسپی ها، دستفرشها و ... حمایت بی دریغ و صریح خود را از مهندس سازدار اعلام می کنیم
ها ها ها ها ها ها ه ه ه ه ه
جالب بود نــــــــه غلام !!!