میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

یکشنبه

بیانیه منتخب مردم شهرستان های مرند - جلفا



نماینده منتخب شهرستان مرند و جلفا امروز بیانیه ای صادر نمودند
بيانيه

بسم‌ا... الرحمن الرحيم

مردم قهرمان و شهيدپرور حوزه انتخابيه

مرند و جلفا


درود بر رهبر كبير و بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني(ره) كه با پي‌ريزي مباني و اصول محكم مردم سالاري ديني، مقدماتي را فراهم ساخت كه امروز ملت عزيز و بزرگوار ايران براي تحقق آرمانهاي مقدس انقلاب اسلامي و توسعه همه جانبه اجتماعي، اقتصادي، سياسي و فرهنگي حضور و همكاري جدي دارند.
سلام بر رهبر معظم انقلاب اسلامي كه با رهنمودها و ارشادات خود انقلاب اسلامي را در راستاي اهداف اصيل و بنيادينش، حكيمانه و مدبرانه راهبري كردند و كماكان با رهنمودهاي خود در برهه‌هاي خطرناك انقلاب را حفظ و حراست مي‌نمايند.
درود و سلام بر شما مردم قهرمان و شهيدپرور حوزه انتخابيه مرند و جلفا، كه با همكاري و حضور جدي و انتخابي آگاهانه سطح بالاي آگاهي سياسي، فرهنگي و اجتماعي خود را نشان داديد. و بر مقبوليت آرمانهاي والاي شهداي بزرگوار مهر تائيد مجدد زديد.
اينجانب سيروس سازدار منتخب شما مردم قهرمان در هشتمين دوره انتخابات نمايندگي مجلس شوراي اسلامي از حضور گسترده همه مردم در انتخابات، تشكر و قدرداني مي‌نمايم و بعلاوه از تمامي دوستداران و ياران و شهروندان عزيزي كه اينجانب را اصلح تشخيص دادند سپاسگزارم و بدينوسيله صميمانه تشكر خود را اعلام مي‌دارم.
بعلاوه اعلام مي‌كنم، اين انتخاب و واگذاري اين وديعه و امانت‌بار مسئوليت را به اضعاف سنگين‌تر نمود و آغاز راه و شروع انجام ميثاقي است كه با شما بسته‌ام.
برادران و خواهران ارجمند و عزيزم
در اين امر خطير و خلق اين حماسه پرشور همه همكاري كرديم و همه متفقا و متحداً اسباب سربلندي ملت و كشور، و جمهوري اسلامي را فراهم ساختيم.
لذا، برماست مردم را به ديده احترام بنگريم و سر تعظيم در مقابل آنان فرود آوريم.
از دوستان و ياران خود خواهشمندم تا همچون جوانمردان با دوستان و ياران و همفكران ساير رقباي انتخاباتي برخورد كنند توفيق اينجانب و انتخاب بنده به عنوان خدمتگزار مردم نبايد سبب گردد تا رفتار خارج از آئين مروت و جوانمردي با سايرين داشته باشيم با اشخاصي كه به اقتضاي انتخابات رقابت دوستانه داشته‌ايم برخوردي غيرمحترمانه انجام نداده و يا در حضور آنان شادماني نخواهيم كرد.
اگر در رقابت انتخاباتي برخي از چارچوب مباني اخلاقي خارج شدند و مطالب نادرستي را به اينجانب نسبت دادند و بيان داشتند، آنها را بخشيده و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم تا همه ما را به راه راست هدايت فرمايند.
از كليه كانديداهاي حوزه انتخابيه خواهشمندم تا اينجانب را در راهي كه آغاز كرده‌ايم به عنوان دوست و خدمتگزار پذيرفته و بخاطر اعتلاي شهر و ديارمان و حوزه انتخابيه نظرات سازنده خود را ارائه فرمايند تا براي نيل به هدف مشترك و توسعه همه جانبه حوزه انتخابيه به توفيقات اساسي نائل آئيم.
بدون حضور و همكاري همه آحاد مردم و تاكيد بر مباني و اصول انقلاب اسلامي و استفاده از فكر و انديشه همه صاحب‌نظران، و بدون حفظ عزت و كرامت عموم مردم انجام امور مذكور ميسر نخواهد بود. همكاري ، وحدت و همدلي در اين طريق عامل اصلي توفيق خواهد بود.
فرصت را مغتنم شمرده و از مسئولين و دست‌اندركاران محترم برگزاري انتخابات كه به صورت شبانه‌روزي تلاش كردند تشكر مي‌نمايم.

ارادتمند: سيروس سازدار

خدمتگزار و منتخب حوزه انتخابيه مرند و جلفا در هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي

هیچ نظری موجود نیست: