میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

جمعه

اخبار از وبلگ مرند خبر




اخبار از مرند خبر
















حذف جعفر فتحعلیزاده از کاندیداتوری مجلس هشتم

با شروع رای گیری در شهرستانهای مرند و جلفا رای دهندگان نام جعفر فتحعلیزاده را در میان اسامی کاندیداهای حوزه انتخابیه مرند و جلفا ندیدند!
به احتمال زیاد بخاطر اتفاقات پیش آمده در شهرهای مرند و جلفا از سوی جعفر فتحعلیزاده و طرفدارانش نام وی از سوی شورای نگهبان حذف گردیده است.










روز ۲۴ اسفند روز سرنوشت سازی برای ایران اسلامی است و مردم مرند و جلفا با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رای در سرنوشت خود و فرزندانشان سهم بسزایی خواهند داشت.
با توجه به تحلیلهای ، تحلیلگران سیاسی سیروس سازدار حائز اکثریت آرا شده و به احتمال ۵۰ درصد در مرحله اول راهی بهارستان خواهد شد.
نفر دوم این اتخابات بین سه نفر در نوسان بوده و این سه نفر عبارتند از محمد صادق عبد یزدانی ، حسین متفکر و کریم شافعی با توجه به سابقه دیرینه یزدانی در انتخابات مرند و ابطال انتخابات مرند و جلفا در مجلس هفتم که خیلی ها عقیده دارند در حق یزدانی ظلم شده است ! شانس قرار گرفتن یزدانی را در مقام دوم بیشتر می کند .
حسین متفکر ، بدون شک پدیده انتخابات خواهد بود که با اخذ آرا قابل توجهی شگفتی ساز خواهد شد .حمایت اصولگرایان درصد پیروزی متفکر را افزایش می دهد ، چون اصولگرایان سنتی شهرستانهای مرند و جلفا ۱۳ هزار رای ثابت و ۱۳ الی ۱۶ هزار رای متغیر دارند و این طیف از جامعه عقیده دارند برای حمایت از دولت مهر و همسویی دولت و مجلس حسین متفکر بهترین گزینه می باشد. اگر در روز ۲۵ اسفند متفکر به همراه سازدار راهی مرحله دوم انتخابات شد ، نباید تعجب کرد .
کریم شافعی که در حال حاضر نماینده مردم مرند و جلفا می باشد با توجه به عملکرد ضعیف خود و عملکرد نامناسب اطرافیان خود شانس حضور در مرحله دوم را کمرنگ کرده است.
نبود عکس و مصاحبه کریم شافعی در مطبوعات محلی و دوری جستن خبرنگاران از کریم شافعی بیانگر آن است که شافعی رابطه خوبی با اهالی مطبوعات ندارد ! واین مسئله به نفع شافعی نخواهد بود .
سخنرانی آتشین حسین متفکر در مسجد رفیع آباد بر علیه شافعی و شورای شهر شانس حضور وی را در مرحله دوم کمرنگ کرده و حمایت قاطع شورای اسلامی شهر مرند از کریم شافعی نتیجه عکس داده است چرا که مردم عقیده دارند اعلام حمایت شورای شهر از شافعی توهین به مردم مرند می باشد و شورای شهر باید با صدور بیانیه ای ضمن محترم شمردن تمامی کاندیداها مردم را به حضور حداکثری در انتخابات مجلس هشتم دعوت می کردند.






هیچ نظری موجود نیست: