میزان رای ملت است **** امام -

بیایید سوم شهریور را بخاطر ایستادگی و شهادت سه سرباز سرافراز ایرانی ، در مقابل قوای تا بن دندان مسلح روس در سوم شهریور 1320 "روز جلفا " نام گذاری نماییم

دوشنبه

هم شهریان وسروران گرامی ساکن در شهرستانهای مرند و جلفا

این مطلب از وبلاگ حامیان آقای سازدار میباشد
بسم الله الرحمن الرحیم
همشهریان و سروران گرامی!
علت و چگونگی ورود مهندس سیروس سازدار به صحنه انتخابات هشتمین دور مجلس شورای اسلامی، مسئله ای است که دیگر همگی ما و شما عزیزان از آن آگاهیم. می دانید که این مدیر مردمی و فرزند شایسته شما ، هیچ تمایلی به شرکت در انتخابات نداشت. و اگر نبود حجم عظیم خیانت هایی که به گذشته و آینده این منطقه و اعتبار و آبروی شما مردم نجیب روا میرود، هیچگاه وارد چنین "مبارزه ناجوانمردانه" و نابرابری نمی شد. و اگر نبود غیرت و عشق او نسبت و ما و شما ، امروز شاهد حضور امیدوار کننده ایشان نبودیم. همچنین همه شما در جریان تمامی تلاشهای پیدا و نهان افراد و جریان های معلومی که این منطقه را همچون ملک خصوصی و ارث پدری خود میدانند و از آن برای رسیدن به اهداف و منافع شخصی و گروهی خود استفاده می کرده و می کنند، هستید. تلاشهایی برای تهدید و ارعاب مهندس سازدار و سپس سینه چاک کردن همان دست های پنهان برای رد صلاحیت ایشان. چراکه می دانستند مردم شریف در انتظار سازدارند و اگر او بیاید همگی در حمایت از او بپا خواهند خاست. علی رغم تمامی تلاش ها پیدا و پنهان، صلاحیت این فرزند سرافراز و مدیر شایسته آذربایجان را خدشه دار کنند؛ چراکه گذشته وی همچون گذشته این سرزمین، پرافتخار و پرونده او چون قلب شما مردم نجیب و مومن، پاک و تمیز بوده و هست. صلاحیت سازدار بار دیگر تایید شد و او آمد.جریان مافیایی و سیاهدلی که حضور مردم منافعشان را به خطر می انداخت و می اندازد، با تایید صلاحیت مهندس سازدار و شور و شوق مردم منطقه، عملا او را نشسته بر کرسی سبز بهارستان می دیدند و اینبار دست به جوسازی و طراحی پروژه ترور شخصیتی و تخریب سازدار زدند. در این راه از هیچ دروغ و تهمت و شایعه و افترایی دریغ نکردند. تمامی این اقدامات چیزی جز خیانت به آب و خاک و ملت و دین به دنیا فروشی نیست. همین مسئله ثابت می کند که سیاهدلان نه دغدغه دین دارند و نه دغدغه مردم و نه انگیزه خدمت به خلق خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی.در روزهای اخیر شاهد تشدید تحرکات سیاه عوامل همان جریان های مسموم علیه مهندس سازدار هستیم و تلاش و اصرار ما و دیگر دوستان برای مجاب نمودن ایشان در برخورد و حداقل پاسخگویی به این تهمت ها و شایعات، موثر واقع نشد. بنظر ایشان این تحرکات و فعالیت های مسموم ارزش برخورد ندارند و در مقابل رای و اراده مردم آنقدر حقیر و عاجز هستند که نباید بدانها توجه داشت. لکن با آغاز پخش برخی شبنامه ها و مطالب سراسر کذب و افترا از طرق مختلف، ما جوانان و دانشجویان حامی مهندس سیروس سازدار، مستقلا و صرفا به احترام افکار عمومی و تنویر برخی اذهان، جوابیه کوتاهی در مقابل حجم عظیم تخریبات و شایعات سازماندهی شده علیه کاندیدای برگزیده و مورد حمایت خود تنظیم نموده ایم که تقدیم مردم بزرگوار و شریف منطقه می گردد. به ارباب و عمله این سلسله اقدامات ضدمردمی، ضددینی و ضد اخلاقی هشدار می دهیم که هیچ نیرویی در مقابل عزم و اراده مردم تاب ایستادگی ندارد و عزم اراده مردم غیور و نجیب منطقه مرند وجلفا اینبار در یک نام متبلور شده : «سیروس سازدار»! بنابراین دست از شیطنت و رزالت بردارید و به خواست ملت احترام بگذارید که:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست
عرض خود می بری و زحمت ما میداری
***********************
جوابیه جمعی از حامیان مهندس سیروس سازدار
به تخریبات و شایعه پراکنی های عوامل در سایه
یک- طرح مسائلی چون «فساد مالی» ، «پرونده های قضایی و سوسابقه» ، « مبادرت به پرداخت رشوه به معاون وزیر» ، « تخلفات انتخاباتی» و نظایر آن چنان سخیف و بی اعتبار است که براستی ارزش پاسخگویی ندارند. لکن توضیح چند مورد خالی از فایده نیست:
الف) مسیر تایید صلاحیت نامزدها در این دوره بسیار سخت تر از دوره های پیشین بود. طبق تفسیر شورای محترم نگهبان در این دوره بر خلاف دوره های گذشته ، اصل بر برائت و صلاحیت نامزدها نبود و این صلاحیت ها باید احراز می شدند. طی همین روال چه بسیار افرادی که دوره های پیش تایید صلاحیت شده بودند، تنها بر اساس تغییر نگاه و روال در این دوره موفق به اخذ صلاحیت نشدند. با توجه به تلاش های همه جانبه برخی "جریان های در سایه" اگر کوچکترین مورد مستند و مستدلی در سوابق و پرونده مهندس سازدار می بود مطمئنا در مراحل بررسی های هیات های اجرایی و سپس شورای نگهبان، صلاحیت وی رد می شد. پخش شایعات و تهمت ها علیه سازدار، مدتها پیش از زمان بررسی صلاحیت ها آغاز شده بود و مراجع بررسی، بدون شک به این حجم شایعات و موارد تخریبی طی تحقیقات خود برخورده اند و احراز صلاحیت ایشان موید بی پایه و اساس بودن تمامی موارد فوق الذکر علیه این کاندیدا می باشد. اصرار این جریان خزنده در تکرار و ادامه شایعات و اتهامات خود تنها یک نتیجه می تواند داشته باشد و آن اینکه این افراد، نمایندگان هیات اجرایی و شورای محترم نگهبان را که با علم به این موارد، صلاحیت مهندس سازدار را تایید کرده اند، متهم به تبانی با وی می سازند ! این جریان مسموم و مافیایی با طرح مسائل فوق الذکر بیش و پیش از هر چیز و هرکس سعی در زیر سوال بردن سلامت مراجع بررسی صلاحیت ها یعنی هیات های اجرایی و شورای نگهبان دارند. این دشمنان ملت و نظام از حاشیه سایه و تاریک خود خارج شوند، قبل از همه باید به این پرسش پاسخ دهند که با چه نیتی سعی در سیاه نمایی و زیر سوال بردن عملکرد مراجع قانونی و معتبر نظام جمهوری اسلامی دارند.
ب) این افراد به ظاهر مجهول، مواردی را مطرح می نمایند که مربوط به چند سال پیش است. اگر ایشان آنطور که خود ادعا می کنند صرفا قصد تنویر اذهان و اطلاع رسانی دارند ، چرا این موارد را پیشتر از این افشا ! نمی کردند تا از طریق مراجع قانونی پیگیری شود ؟ علت اینکه "وجدان!" و "عدالتخواهی!" و "احساس وظیفه!" این افراد تنها زمان کوتاهی مانده به انتخابات بیدار شده چه بوده است؟!اینان می دانند که رای قاطع مردم از آن مهندس سازدار خواهد بود و با حضور وی امکان هیچ تقلب و یا ابطال صندوق های رای برای آنها نخواهند داشت؛ اینستکه عاجزانه به عنوان آخرین حربه ، به زعم خود به تخریب و شایعه پراکنی و تهمت و افترا علیه این مدیر مردمی و موفق که به بی شک در مقابل منافع غیر قانونی آنان خواهد ایستاد، دست می زنند. غافل از اینکه دیگر حنایشان نزد مردم آگاه و شریف منطقه رنگی ندارد.
دو) یکی از مواردی که به شدت از سوی عوامل مذکور بدان پرداحته می شود بزرگنمایی ساده لوحانه و ناشیانه وضعیت مالی و دارایی های مهندس سازدار می باشد. بعنوان مثال اینان کل ساختمانی را که سازدار تنها یک دفتر در یکی از طبقات آن دارد، متعلق به وی اعلام می کنند و بسیار نظایر آنها.اینگونه ادعاهای بی پایه واساس به اندازه ای غیرقابل دفاع است که مدعیان از ترس برخورد قضایی و محکومیت به جرم تشویش اذهان و ... حاضر به معرفی خود نیستند. البته در نتیجه تلاش دوستان، چیزی به شناسایی این افراد (اعم از عاملین و آمرین جریان) نمانده و بلافاصله به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
سه) عوامل پروژه تخریب تلاش دارند تا فقر را یکی از مولفه های مردمی بودن و خدمتگزاری جلوه دهند و نتیجه بگیرند آنکه فقیر نیست پس مردمی هم نیست و عموما هر ثروتی نشان دزدی صاحب آن است. در حالیکه ستایش فقر و ثروت ستیزی تفکر مسموی است که توسط همین زراندوزان پنهانی و فقیرنما تبلیغ می شود. حضرت خدیجه همسر گرامی رسول اکرم (ص) یکی از زنان ثروتمند قریش بود و هرگز بخاطر ثروتش توسط پیامبر اسلام مورد نکوهش قرار نگرفت. همچنین ابوبکر که امین و وثیق حضرت و در هجرت، تنها همراه ایشان بود نیز از بزرگترین سرمایه داران حجاز بشمار می آمد. ثروت این بزرگان باعث ادامه حیات اقتصادی حکومت نوپای اسلامی در صدر اسلام بود. امیرالمومنین (ع) هم که هیچگاه از شرارت ناکسین و مارقین در امان نبود، لااقل هیچگاه بخاطر داشتن نخلستان هایش زیر سوال آنان نرفت. حال چگونه است که در جامعه اسلامی یک مسلمان صرفا بخاطر آباد ساختن یک زمین بایر و خشک که کاملا پیش روی مردم منطقه هم هست و پیش از آن حتی مفت هم توجه کسی را جلب نمی کرد،آماج تیر تهمت و افترای بدخواهان قرار می گیرد. ؟!ایکاش این افراد مغرض نیز بجای شیطنت و بداخلاقی های معمول و مرسومشان دست کم زمین خشکی را آباد می ساختند و درختی بر خاک می نشاندند که لااقل توشه برای آخرتشان می داشتند.
چهار) شایعات مربوط به زمان مدیریت مهندس سازدار در شرکت گاز استان آذربایجانشرقی و تفسیر به رای برخی وقایع مربوط به آن دوران نیز از موارد تاسفبار پروژه تخریب ایشان است. عملکرد سازدار در مدیریت گاز استان را که مورد ستایش دوست و دشمن است چگونه میتوان زیر سوال برد؟ اما مثل اینکه تقدیر پیروان علی چنین است که هرکس علی وار رفتار کند باید هر زمان منتظر برپایی "جنگ جمل" هم باشد.
پنج) شیطنت ها و گناهان این افراد بیش از آنستکه طرحشان در حوصله و مجال این نامه بگنجد؛ اما هر چه هست باید بدانند که مردم ما آگاه تر از آنند که جوسازی ها و دروغ پراکنی های جریان های مجهول الهویه تاثیری در رای و نظرشان داشته باشد. اینان شاید بتوانند از پاسخگویی به مرجع قانونی و قضایی و حتی مقابل ملت فرار کنند لکن مگر محکمه عدل الهی را باور ندارند و نمی دانند که آنروز دیگر اخفا و کتمان و تظاهر امکان ندارد؟ در آخر با ایمان به قدرت حمایت مردم شریف و آگاه منطقه و اطمینان به برخورد مناسب و درخور ملت در مقابل این عوامل و جریانات ناسالم، برای آخرین بار و طبق وظیفه دینی و انسانی خود به این افراد با صدای بلند می گوییم:
- اگر از خشم ملت و عدالت این نظام نمی هراسید، از محکمه عدل الهی بترسید!
- اگر به دیروز و امروز این مردم نجیب و بزرگوار نمی اندیشید، لااقل دینتان را به دنیا نفروشید!
و دست آخر اینکه
- اگر دین ندارید آزاده باشید!
والسلام علیکم و رحمه اله

۱ نظر:

عیسی حیدری گفت...

شرور اینترنتی مرند و جلفا با دلایل متقن معرفی میگردد:

www.oktayology.blogfa.com
www.akbarspam.blogfa.com
www.dailymarand.parsiblog.blogfa.com